28 september 2017

Hieperdepiep hoera!!!


Verjaardag op school

In de ochtend ging ik met mijn moeder de traktatie klaarmaken.

En de traktatie was met manna M&M’s en een cakeje.

En voor de meesters en juffen had ik chocolaadjes en er waren nog 5 cakejes over.

En toen gingen we naar school met de auto.

De verjaardag deden we na de kleine pauze.

En ik mocht kiezen of ik naast meester zat of op mijn eigen plek in de kring.

En ik koos ervoor om naast meester en Sanna te zitten.

En toen pakten we de (nep)taart en stookte meester de kaarsjes aan.

Toen koos ik een ballerina op het digibord want ikzelf zit op ballet.

en toen gingen we liedjes zingen en de liedjes waren de kop van de kat en klap jour hands en slingers en ballonen.

En toen mocht ik de kaarsjes uitblazen.

Toen mocht ik schreeuwen ‘Ik ben lekker jarig en jullie lekker  niet’.

En toen ging ik uitdelen met Sanna en met  Tess ging ik de klassen rond.